Posted by : Cikgu Siber Isnin, 19 September 2016



Pihak Frogasia telah membuka pendaftaran awal kepada para pendidik untuk menyertai Leaps of Knowledge 2016 dengan yuran hanya RM30 sahaja. ianya akan berlangsung pada 30 November 2016 di JW Marriott Hotel, Kuala Lumpur  bermula jam 8:30am - 5.00pm. Tempoh pendaftaran awal adalah dari 10 sehingga 30 September 2016. 

EARLY BIRD REGISTRATION

Mengenai Leaps of Knowledge atau disebut sahaja 'Leaps' oleh komuniti pendidik merupakan satu program yang saya sertai tanpa sengaja pada tahun lepas apabila terpilih untuk menerima salah satu kategori anugerah yang dipertandingkan. Lebih manis apabila anugerah tersebut disampaikan oleh puan Cathy Davidson, seorang tokoh yang terkenal dalam dunia e-learning dari US.

Masih teringat lagi layanan istimewa yang diberikan apabila diberi peluang merasai kemewahan bermalam di JW Marriot Hotel serta diberi pula duit belanja perjalanan yang bukan sedikit. Saya berpeluang menyertai semua aktiviti serta ditempatkan bersama pasukan "Ask the Expert" untuk berkongsi sedikit ilmu kepada peserta yang hadir. Saya melihat program ini merupakan satu pendedahan yang baik kepada para pendidik, untuk memberi mereka kemahiran terkini teknologi pengajaran serta sumber inspirasi untuk lebih maju dengan menampilkan beberapa tokoh pilihan. 


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Cikgu Razif -C2R Official Blog- Powered by Blogger - Designed by razxxf -